WYMIANA I ZWROT

WYMIANA

Ile czasu masz na wymianę lub zwrot produktu?
Standardowy czas na wymianę lub zwrot produktu to 14 dni, od momentu doręczenia produktu przez kuriera.

Kto pokrywa koszt wymiany lub zwrotu?
Koszt wymiany oraz zwrotu produktu, przez naszego kuriera, pokrywamy my. W przypadku innych form zwrotu koszty pokrywa Klient. Darmowa przesyłka kurierem dotyczy kosztu jednorazowego odesłania towaru dla danego zamówienia. Jeśli Klient postanowi odesłać część produktów, koszt tej przesyłki ponosi Klient.

JAK DOKONAĆ WYMIANY?

Chciałabyś dokonać wymiany bo np. wybrałaś nieodpowiedni rozmiar lub po prostu zmieniłaś zdanie i wolałabyś jednak coś innego dostępnego w naszym sklepie internetowym cocoonmoda.pl? Teraz możesz wymienić produkt BEZPŁATNIE! Sprawdź jakie to proste.

KROK 1 - Wyślij maila.
Napisz do nas maila na adres kontakt@cocoonmoda.pl, w tytule wpisując WYMIANA, a w treści nr zamówienia, przyczynę i na jaki produkt chciałabyś dokonać wymiany. Podaj również swój NR TELEFONU i ADRES, z którego nasz kurier ma odebrać przesyłkę oraz dogodny dla Ciebie czas odbioru (dzień, zakres godzinowy). Pamiętaj, że bezpłatna wymiana obowiązuje tylko przez naszego kuriera.

KROK 2 - Wyślij paczkę.
Wypełnij FORMULARZ WYMIANY i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem. Formularz dostępny jest do pobrania na dole strony. Przekaż zaadresowaną paczkę naszemu kurierowi. Kurier przyjedzie pod wskazany przez Ciebie w mailu adres w wyznaczonym czasie.

UWAGA! Do przygotowania paczki potrzebna będzie drukarka, celem wydrukowania listu przewozowego, który otrzymasz od nas mailem.

Jeśli chcesz nadać paczkę samodzielnie, na własny koszt, wyślij ją na poniższy adres:

Cocoon Ula Kulczyńska
ul. Wspólna 2F/4
05-075 Warszawa Wesoła

KROK 3 - Wysyłka nowego produktu.
Po otrzymaniu od Ciebie paczki, w ciągu 2-3 dni przygotujemy i wyślemy do Ciebie zamówiony nowy produkt.

UWAGA! Jeśli wybrany produkt jest tańszy od zwracanego, wystarczy podać w formularzu zwrotu nr konta, na które ma zostać zwrócona różnica w cenie. Pieniądze zostaną zwrócone wraz z wysyłką nowego produktu. Jeśli natomiast wybrany produkt jest droższy od zwracanego należy wpłacić różnicę na konto: mBank 47 1140 2004 0000 3602 6923 9601, w tytule przelewu wpisując WYMIANA i podając nr zamówienia, którego wymiana dotyczy. Wysyłka nowego produktu nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty.

ZWROT

Możesz BEZPŁATNIE i bez podania przyczyny zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni, od daty odebrania przesyłki.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

KROK 1 - Wyślij maila
Napisz maila na adres kontakt@cocoonmoda.pl, wpisując w tytule ZWROT, a w treści swoje danye: imię, nazwisko, numer telefonu i adres, z którego ma zostać odebrana przesyłka oraz dogodny dla Ciebie czas odbioru (dzień, zakres godzinowy). Pamiętaj, że bezpłatny zwrot obowiązuje tylko przez naszego kuriera.

KROK 2 - Wyślij paczkę
Wypełnij FORMULARZ ZWROTU i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem. Formularz dostępny jest do pobrania na dole strony. Pamiętaj aby dołączyć do paczki również dowód zakupu. Przekaż zaadresowaną paczkę naszemu kurierowi. Kurier przyjedzie pod wskazany przez Ciebie w mailu adres w wyznaczonym czasie.

UWAGA! Rzecz zwracana powinna byś w stanie niezmienionym ze wszystkimi metkami i nie nosić na sobie śladów używania. W innym przypadku zwrot nie będzie możliwy.

UWAGA! Do przygotowania paczki potrzebna będzie drukarka, celem wydrukowania listu przewozowego, który otrzymasz od nas mailem.

Jeśli chcesz nadać paczkę samodzielnie, na własny koszt, wyślij ją na poniższy adres:

Cocoon Ula Kulczyńska
ul. Wspólna 2F/4
05-075 Warszawa Wesoła

KROK 3 - Zwrot gotówki.
Po otrzymaniu przez nasz paczki i akceptacji zwrotu, o czym poinformujemy Cię mailowo, zwrot gotówki nastąpi takim samym sposobem w jaki została dokonana płatność (w przypadku płatności online) lub przelewem bankowym (w przypadku płatności za pobraniem) na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu maksymalnie 14 dni.

UWAGA! Prawo WYMIANY i ZWROTU (odstąpienia od umowy) nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, o czym kupujący został poinformowany przed złożeniem zamówienia.

Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajduje się w Regulaminie.

FORMULARZ WYMIANY

FORMULARZ ZWROTU