REKLAMACJE

Wszystkie produkty przesyłane do Klientów są wolne od wad. Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym Cocoon, pod adresem cocoonmoda.pl, przysługuje Państwu uprawnienie złożenia reklamacji z tytułu rękojmi przez okres dwóch lat od daty wydania towaru.

Zgłoszenia reklamacyjnego prosimy w pierwszej kolejności dokonywać elektronicznie, przesyłając wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego na adres: kontakt@cocoonmoda.pl, w tytule maila wpisując "REKLAMACJA". Formularz zgłoszenia reklamacyjnego można pobrać klikając przycisk pod tekstem.

Reklamowany towar w opakowaniu, wraz z wydrukowanym i czytelnie wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, prosimy odesłać na adres:

Cocoon Ula Kulczyńska
ul. Wspólna 2F/4
05-075 Warszawa Wesoła

Z uwagi na bezpieczeństwo wysyłanej do nas paczki, polecamy odesłanie jej do nas priorytetowym listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, bądź kurierem.

Powyższa procedura reklamacyjna jest opcjonalna i Klient nie musi z niej korzystać. Więcej informacji w Regulaminie.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE